کتاب «انقلاب بازاریابی در سیاست: آموزه هایی در مورد بازاریابی موثر از کمپین های اخیر ریاست جمهوری آمریکا» توسط انتشارات بازاریابی منتشر شد. این کتاب اثر بروس آی. نیومن در سال 2016 نگاشته شده و توسط شهاب طلائی شکری، عضو هیأت علمی پژوهشکده سیاست پژوهی و مطالعات راهبردی حکمت و دکتر مهدی عبدالحمید عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران ترجمه شده است.

کتاب حاضر حاصل تجربه ی بروس آی. نیومن در عرصه ی بازاریابی سیاسی و بخصوص در انتخابات های ریاست جمهوری 2008 و 2012 امریکاست که در نتیجه ی مشاورت او، اوباما به پیروزی دست یافت. این کتاب با زبانی ساده، هفت درس عمده از برگزاری این کمپین ها را در قالب 9 فصل ارائه می کند. این درسها به اعتقاد نویسنده هرچند از بازاریابی سیاسی گرفته شده است، ولی در دیگر حوزه های بازاریابی نیز کاربرد دارد.

کانال تلگرام

پژوهشکده سیاست پژوهی و مطالعات راهبردی حکمت

Hekmat_ac@

 

مأموریت پژوهشکده

پژوهشکده سیاست پژوهی و مطالعات راهبردی حکمت، سازمانی است یادگیرنده ،دانش بنیان، آینده نگر و منحصر به فرد در سطح کشور، ‌متکی به نیروی انسانی متعهد، جوان و بهره مند از دستاوردهای نوین علمی که از طریق شناسایی،‌ جذب، تربیت، شبکه سازی و نگهداشت نیروی انسانی و نیز توسعه و کاربردی نمودن دانش سیاستگذاری که در جهت کارآمدسازی نظام جمهوری اسلامی ایران سازماندهی شده است.
این پژوهشکده با التزام به مبانی حکمی و ارزشهای انقلاب اسلامی و اخلاق اسلامی و پایبند به منافع عامه، بهبود مستمر و توسعه دانش سیاستگذاری ایرانی- اسلامی را سرلوحه خویش قرارداده و از طریق ایده پردازی، کادرسازی، نهادسازی و با ایجاد ارتباطات موثر بامراکز اصلی سیاستگذاری پاسخگوی نیازهای سیاستگذاران بوده و در جهت تحقق آرمانهای انقلاب و نظام گام بر میدارد.

معرفی پژوهشکده

 پژوهشکده  سیاست پژوهی و مطالعات راهبردی حکمت توسط جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی با هدف اصلی کارآمدسازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از طریق انجام پژوهش‌های کاربردی با رویکرد آینده پژوهی و حل مسأله تأسیس شده است

http://hekmatac.ir/images/1421587489_mail-32.pngاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

http://hekmatac.ir/images/1421587498_phone-32.png021-66974328